Onapsis Further Extends Leadership Team by Appointing Ashish Larivee as Chief Product Officer

Cybersecurity veteran to drive strategy and evolution of Onapsis Business-Critical application security platform

BOSTON, MA – 13. Juni 2017 – Onapsis, the global experts in SAP and Oracle application cybersecurity and compliance, today announced that Ashish Larivee has joined as Chief Product Officer. Larivee most recently served as Vice President of Product at Cybereason where she played a pivotal role in establishing the market and building out the company and product strategy. Her experience in product management will help Onapsis continue to create the most innovative technology in the market for securing enterprise applications running on SAP and Oracle systems.

SAP is run by over 250,000 customers worldwide, including 87 percent of Global 2000 companies, and stores an organization’s most valuable data and mission-critical business processes. As attacks targeted at these applications continue to increase, Onapsis customers depend on advanced solutions to protect their critical business data.

“Onapsis is focused on solving a huge problem facing some of the largest companies around the world. Their business depends on these critical systems and Onapsis provides a real security solution by protecting business-critical applications such as SAP and Oracle. I am very excited to be joining an innovative company that’s tackling a major gap present in the security strategy of many enterprises,” said Larivee.

“Ashish will be instrumental in helping Onapsis evolve our product offerings and further develop the business-critical application security market category. Her experience in launching security platforms paired with her precise ability to evolve products to expand the market will catapult our patented technologies to the next frontier. We are extremely thrilled to have her join the executive team,” said Mariano Nunez, CEO and co-Founder, Onapsis.

As Onapsis’ Chief Product Officer, Larivee will be responsible for the company’s product strategy and execution and contribute to the company’s overall strategy.

Die Cybersicherheitslösungen von Onapsis automatisieren die Überwachung und den Schutz Ihrer SAP-Anwendungen und sorgen dafür, dass sie konform und vor Bedrohungen von innen und außen geschützt sind. Als bewährter Marktführer vertrauen globale Unternehmen auf Onapsis, wenn es darum geht, die wesentlichen Informationen und Prozesse zu schützen, die ihre Geschäfte betreiben.

Diese Lösungen werden von den Onapsis Research Labs betrieben, die kontinuierlich führende Informationen zu Sicherheitsbedrohungen liefern, die SAP- und Oracle-Unternehmensanwendungen beeinträchtigen. Experten der Onapsis Research Labs hielten als erste einen Vortrag über SAP-Cyberangriffe und haben bis heute Hunderte von Sicherheitslücken aufgedeckt und behoben, die SAP Business Suite-, SAP HANA-, SAP Cloud- und SAP Mobile-Anwendungen sowie Oracle JD Edwards betreffen und Oracle E-Business Suite-Plattformen. Onapsis wurde das US-Patent Nr. 9,009,837 mit dem Titel „Automated Security Assessment of Business-Critical Systems and Applications“ erteilt, das bestimmte Algorithmen und Fähigkeiten hinter der Technologie beschreibt, die die Softwareplattformen Onapsis Security Platform™ und Onapsis X1™ antreibt. Diese patentierte Technologie ist branchenweit anerkannt und hat Onapsis die Auszeichnung als SINET 2015 Innovator 16 eingebracht.

Weitere Informationen finden Sie unter www.onapsis.comoder verbinden Sie sich mit uns auf TwitterGoogle+, oder  LinkedIn.

Onapsis und Onapsis Research Labs sind eingetragene Marken von Onapsis, Inc. Alle anderen Firmen- oder Produktnamen können eingetragene Marken ihrer jeweiligen Eigentümer sein