Onapsis Finalist at 2017 Red Herring Top 100 North America

BOSTON, MA – 9. Juni 2017 – Onapsis, the global experts in SAP and Oracle application cybersecurity and compliance, has been selected as a finalist for Red Herring’s Top 100 North America award, one of the technology industry’s most prestigious prizes.

Finalists for the awards are among the continent’s brightest and most innovative private ventures. Their place among North America’s tech elite has been chosen by Red Herring’s editorial team, during a months-long process that takes into account criteria including disruptive impact, proof of concept, financial performance, market footprint and quality of management.

For over two decades Red Herring’s team has seen through the tech sector’s hype to select brands that have become industry benchmarks. Previous Top 100 finalists have included Alibaba, Facebook, Google, Skype, SuperCell, Spotify, Twitter, and YouTube.

The Top 100 North America has become not only a springboard for some of tech’s biggest names, but a valued and trusted tool for venture capitalists, experts and analysts predicting trends at the industry’s sharpest edge.

“Selecting finalists for this year’s Top 100 has proved more difficult than ever,” said Alex Vieux, publisher and chairman of Red Herring. “North America has been tech’s beating heart for years–but never have I seen such an exciting, disruptive and innovative generation as we have in 2017.

“Onapsis fully deserves its place among our finalists, and I’ve every confidence it will make a significant impact in the tech world,” added Vieux.

“It’s a great achievement to be recognized by Red Herring as one of the top startups who are innovating their industries. As the leaders in business-critical application security, it’s Onapsis’ mission to help organizations implement a comprehensive SAP cybersecurity program to ensure that their most critical assets are properly protected,” said Colin Martin, Vice President of Worldwide Sales, Onapsis

Onapsis will be presenting their winning strategy at the Red Herring Top 100 North America conference in Los Angeles, June 14, 2017 at 6:00 pm PST. The Top 100 winners will be announced at a special awards ceremony on the evening of June 14 at the event.

Die Cybersicherheitslösungen von Onapsis automatisieren die Überwachung und den Schutz Ihrer SAP-Anwendungen und sorgen dafür, dass sie konform und vor Bedrohungen von innen und außen geschützt sind. Als bewährter Marktführer vertrauen globale Unternehmen auf Onapsis, wenn es darum geht, die wesentlichen Informationen und Prozesse zu schützen, die ihre Geschäfte betreiben.

Diese Lösungen werden von den Onapsis Research Labs betrieben, die kontinuierlich führende Informationen zu Sicherheitsbedrohungen liefern, die SAP- und Oracle-Unternehmensanwendungen beeinträchtigen. Experten der Onapsis Research Labs hielten als erste einen Vortrag über SAP-Cyberangriffe und haben bis heute Hunderte von Sicherheitslücken aufgedeckt und behoben, die SAP Business Suite-, SAP HANA-, SAP Cloud- und SAP Mobile-Anwendungen sowie Oracle JD Edwards betreffen und Oracle E-Business Suite-Plattformen. Onapsis wurde das US-Patent Nr. 9,009,837 mit dem Titel „Automated Security Assessment of Business-Critical Systems and Applications“ erteilt, das bestimmte Algorithmen und Fähigkeiten hinter der Technologie beschreibt, die die Softwareplattformen Onapsis Security Platform™ und Onapsis X1™ antreibt. Diese patentierte Technologie ist branchenweit anerkannt und hat Onapsis die Auszeichnung als SINET 2015 Innovator 16 eingebracht.

Weitere Informationen finden Sie unter www.onapsis.comoder verbinden Sie sich mit uns auf TwitterGoogle+, oder  LinkedIn.

Onapsis und Onapsis Research Labs sind eingetragene Marken von Onapsis, Inc. Alle anderen Firmen- oder Produktnamen können eingetragene Marken ihrer jeweiligen Eigentümer sein